Pages

NUEVO BLOG // NEW BLOG


BUENAS NOCHES,

Come haz estado? Yo bien, con nuevos proyectos en mi cabeza. El primero de ellos es mi nuevo Blog! Bueno ni tan nuevo por qué lo empece ya hace algunos meses pero hasta ahorita me di el tiempo para empezar a publicar. El contenido o la dirección será el mismo.
El cambio sólo lo hice porque la interfaz que usa Tumblr me es más amigable que la que tiene Blogger, puedo compartir cosas más libremente.
Les dejo el link para que lo visiten: couragepassion.com


GOOD NIGHT,

I ace started a new blog!! I'm so happy. I have had this project for months but I just committed to write more seriously about subjects like the ones you can find in this blog. I decided to do this change because is harder to write in the Blogger editor and I decided to move to tumblr because is more user friendly and I love the templates.
I hope to see you there: couragepassion.com

Love,

Paola

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ♥ Don't forget to share your website